Sunday, June 28, 2026
Socialista.com.cy
HomeTOP NEWS«Δεν έχουμε σωτηρία...»: Μετέτρεψαν το πάρκο σε σκουπιδότοπο - Αγανάκτηση κατοίκων στη...

«Δεν έχουμε σωτηρία…»: Μετέτρεψαν το πάρκο σε σκουπιδότοπο – Αγανάκτηση κατοίκων στη Λάρνακα – Φωτογραφίες

«Δεν έχουμε σωτηρία…». Με αυτά τα λόγια πολίτης από τη Λάρνακα περιγράφει την αγανάκτησή της για την εικόνα που, όπως καταγγέλλει, αντικρίζει καθημερινά έξω από το σπίτι της.

Σε ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δημοσίευσε φωτογραφίες από την οδό Μαυροκορδάτου, όπου, σύμφωνα με την ίδια, άγνωστοι πέταξαν κλαδιά και φύλλα από φοινικιά πάνω στο πεζοδρόμιο, ενώ στο γειτονικό πάρκο καταλήγουν κάθε λογής σκουπίδια.

Όπως αναφέρει, εδώ και δύο ημέρες προσπαθεί να καταλάβει τη λογική πίσω από την ενέργεια, εκφράζοντας παράλληλα την ανησυχία της για την ασφάλεια και την εικόνα του χώρου.

«Και αν έχουμε μωρά και θέλουμε να τα πάρουμε για να παίξουν;» διερωτάται, τονίζοντας ότι οι δημόσιοι χώροι θα έπρεπε να διατηρούνται καθαροί και ασφαλείς για όλους.

Η ίδια κάνει λόγο για έλλειψη σεβασμού προς τη γειτονιά και τους κατοίκους, καταλήγοντας πως τέτοιες συμπεριφορές δείχνουν μόνο «θράσος, αναισθησία και γαιδουροσύνη».

Οι φωτογραφίες που δημοσίευσε αποτυπώνουν σωρούς απορριμμάτων και κλαδιών σε κοινόχρηστους χώρους, προκαλώντας αντιδράσεις και σχόλια από άλλους χρήστες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αναμνηστικό βίντεο: Άγρια συμπλοκή γονιών σε αποφοίτηση νηπιαγωγείου και ένα μωρό στη μέση του καυγά στις ΗΠΑ
RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine

Most Popular