Το e-kalathi έχει γίνει πλέον το απόλυτο «εργαλείο» για κάθε νοικοκυριό που θέλει να ξέρει πού συμφέρει να ψωνίζει. Ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών έδωσε στη δημοσιότητα νέα στοιχεία που δείχνουν ξεκάθαρα πώς διαμορφώνονται οι τιμές στις μεγάλες υπεραγορές της χώρας.
Συγκεκριμένα, από τους 478 κωδικούς προϊόντων που παρακολουθεί το e-kalathi, εντοπίστηκαν 241 κοινοί κωδικοί σε γνωστές αλυσίδες όπως οι Σκλαβενίτης, Αθηαινίτης, Ιωαννίδης, Μετρό και Άλφα Μέγα. Η ανάλυση δείχνει ότι το συνολικό κόστος των προϊόντων παραμένει σχεδόν σταθερό ανά επαρχία, ενώ μικρές αποκλίσεις καταγράφονται ανά κατηγορία.
Αξιοσημείωτο είναι πως σε αλυσίδες όπως οι ΛΙΤΛ και Pop Life, τα διαθέσιμα προϊόντα στο e-kalathi είναι σαφώς λιγότερα, περιορίζοντας έτσι τις επιλογές του καταναλωτή σε σύγκριση με άλλες υπεραγορές.
Ο Σύνδεσμος Καταναλωτών διαβεβαιώνει πως θα συνεχίσει να παρακολουθεί στενά τις τιμές, δίνοντας στους πολίτες τη διαφάνεια που χρειάζονται για να ξέρουν πού πραγματικά συμφέρει να κάνουν τα ψώνια τους.
Για τον καταναλωτή, η είδηση είναι μία: το e-kalathi μπορεί να γίνει ο καλύτερος «σύμμαχος» στο νοικοκυριό, ειδικά σε μια εποχή που κάθε ευρώ μετράει.