7+1 tips που θα σε βοηθήσουν στη δίαιτα που μόλις άρχισες


Κάνε την διαδικασία εύκολη με τις πιο απλές συμβουλές!

Ισως να νομίζεις ότι η απώλεια βάρους σχετίζεται μόνο με τη σκληρή προπόνηση στο γυμναστήριο που συνοδεύεται με μια αυστηρή δίαιτα. Όμως αυτό που πρέπει να ξέρεις είναι ότι οι λεπτομέρειες είναι αυτές που κάνουν τη διαφορά. Και τα καλά νέα είναι ότι μπορείς να χαλαρώσεις και να μην βάζεις τον εαυτό σου σε “επίπονες” διαδικασίες!

Για να δούμε μερικά απλά tips που θα σε βοηθήσουν!

H καφεΐνη μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις θερμίδες. Πιες έναν καφέ χωρίς ζάχαρη και γάλα! Μπορεί στην αρχή να σου φανεί πικρός αλλά μετά θα τον συνηθίσεις και θα τον εκτιμήσεις!

Άλλη επιλογή που έχεις είναι να δοκιμάσεις να πιεις τσάι! Έχει άπειρους γευστικούς συνδυασμούς που σε προκαλούν να τους δοκιμάσεις!

Κόψε τους υδατάνθρακες από το διατροφολόγιό σου δυο φορές την εβδομάδα. Βάλε στο πρόγραμμα πρωτεΐνες, φρούτα και λαχανικά.

Απόφυγε όσο μπορείς τη ζάχαρη. Πρώτο βήμα είναι να την κόψεις από τον καφέ σου. Όταν το κάνεις αυτό θα διαπιστώσεις πως δεν θα θέλεις να καταναλώνεις και γλυκά. Θα έχεις λιγότερη όρεξη γι’αυτά.

Καλύτερα να μιλάς παρά να μασάς. Ή έστω αν μασάς να είναι μια τσίχλα και όχι κάποια λιχουδιά! Θα σε κάνει να ξεχάσεις την ανάγκη για να φας κάτι με θερμίδες.

Να γυμνάζεσαι μέσα στην εβδομάδα αρκετές φορές. Προτίμησε να έχεις μια δυνατή προπόνηση τουλάχιστον δυο φορές την εβδομάδα για extra ενδυνάμωση!

Όταν έχεις stress χάνεις λιγότερες θερμίδες από όταν είσαι χαλαρή και ήρεμη. Προσπάθησε να κάνεις χαλαρές δραστηριότητες και πράγματα που σε βοηθούν να αποβάλλεις το άγχος σου.

Το να πιεις δυο ποτηράκια μπύρας είναι προτιμότερο από το να πιεις κάποιο άλλο ποτό. Και λιγότερες θερμίδες και επιβραδύνει το λίπος κατά 73%.

Σχεδίασε να έχεις περισσότερες ημέρες ξεκούρασης. Καλό είναι να κάνεις έντονη γυμναστική αλλά και κάποιες ημέρες να κάνεις πιο χαλαρές δραστηριότητες όπως έναν περίπατο, χαλαρή yoga, να βγάλεις βόλτα τον σκύλο σου, να κάνεις stretching.