Πως θα γίνεις super fit σε 7 εβδομάδες

Nice sexy woman doing workout with dumbbells

Το πιο ρεαλιστικό πρόγραμμα που πρέπει να ακολουθήσεις για να έχεις άμεσα αποτελέσματα!

Έχεις βάλει στόχο να γίνεις super fit αλλά δεν ξέρεις από που να αρχίσεις;  Δες τι  πρόγραμμα πρέπει να ακολουθήσεις εβδομάδα-εβδομάδα! Θα δεις άμεσα αποτελέσματα!

1. Γράψε σε ένα τετράδιο ποιος είναι ο στόχος σου. 
Αφιέρωσε την πρώτη εβδομάδα για να οργανωθείς. Ξεκαθάρισε στο μυαλό σου ποιοι είναι οι στόχοι σου ~> πόσα κιλά θέλεις να χάσεις.
Έπειτα σκέψου πως θα το πετύχεις αυτό. Στο νέο σου πρόγραμμα θα πρέπει να αλλάξεις διατροφή και να αρχίσεις γυμναστική.

2. High intensity exercise
Tην δεύτερη εβδομάδα ξεκινάμε δυναμικά. Πρέπει να βάλεις στη ρουτίνα σου δυνατή γυμναστική με jumps και burpees. Πρέπει να πιέσεις τον εαυτό σου να ανέβει επίπεδο. Αύξησε το χρόνο που κάνεις προπόνηση σταδιακά. Ξεκίνα να γυμνάζεσαι στην αρχή για 45 λεπτά και μετά από δυο μέρες κάντο μια ώρα.

3. Άλλαξε τη ρουτίνα σου!
Η γυμναστική είναι απαραίτητη! Γι΄αυτό ότι μπορείς κάνε! Από την τρίτη εβδομάδα μπορείς να αρχίσεις να κάνεις περισσότερα. Να πηγαίνεις για περπάτημα, τρέξιμο, ποδήλατο, παίξε ρακέτες στη παραλία, κολύμπα. Κάνε water sports!

4. Η επιμονή είναι το κλειδί!
Την τέταρτη εβδομάδα είναι απαραίτητο να αυξήσεις τις ημέρες που γυμνάζεσαι. Αν πριν έκανες προπόνηση για 3 ημέρες τώρα κάνε 5. Να είσαι αυστηρή με τον εαυτό σου και να μην ακυρώνεις τις προπονήσεις σου. Μόνο αν επιμείνεις στο στόχο σου θα τα καταφέρεις!

5. Μην τρως junk food!
Την πέμπτη εβδομάδα ήρθε η ώρα να μειώσεις το junk food όσο και αν σου αρέσει! Όσο επιμένεις να τρως cake και cookies κ.τ.λ. τόσο πίσω θα σε πηγαίνει και η δίαιτα σου δεν θα έχει αποτέλεσμα.
Αντί να παραγγέλνεις απ’έξω το καλύτερο είναι να μαγειρεύεις έτσι ώστε να ελέγχεις και τι τρως.

6. Πρόσθεσε extra cardio!
Aυτή την εβδομάδα θα αρχίσεις να νιώθεις fit! Πάμε όμως για να ανεβάσεις αυτό το feeling και να νιώσεις extra fit. Πρέπει να αυξήσεις το χρόνο γυμναστικής σου 45 λεπτά ακόμη.

7. Κάνε ένα test για να δεις τα αποτελέσματα!
Την τελευταία εβδομάδα κάνε τα πάντα. Κάνε push ups, κολύμπα full και πίεσε όσο πιο πολύ μπορείς! Αν κάνεις αυτό το challenge τότε θα πετύχεις να γίνεις super fit!