ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

4 έξυπνες ιδέες για το πρωινό σου – Aπόλαυσε το χωρίς τύψεις

Hispanic Woman Using Laptop In Kitchen At Home

Το πρωινό είναι ίσως το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας. Το σώμα σου μένει χωρίς τροφή για 10-12 ώρες και χρειάζεται ενέργεια για να αποκαταστήσει τις λειτουργίες. Για να δώσεις επομένως στον οργανισμό σου την ενέργεια που χρειάζεται, πρέπει να καταναλώσεις ένα πρωινό γεύμα χορταστικό, γευστικό και πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά (βιταμίνες, ιχνοστοιχεία, πρωτεΐνες και υδατάνθρακες).

Σου παρουσιάζουμε τέσσερις ιδέες για γρήγορο και εύκολο πρωινό γεύμα, χρησιμοποιώντας συνήθη υλικά, όπως αυγό και γάλα:
1. Pancakes ολικής άλεσης
Ακολούθησε την κλασσική συνταγή για pancakes με μικρές αλλαγές: Α) αντικατάστησε το λευκό αλεύρι με αλεύρι ολικής άλεσης και Β) βάλε νιφάδες βρώμης στο μείγμα, μειώνοντας έτσι την ποσότητα από το αλεύρι συνολικά. Το πρωινό σου θα είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και βιταμίνες του συμπλέγματος Β, που βρίσκονται στα προϊόντα ολικής άλεσης. Οι νιφάδες βρώμης δεν περιέχουν καθόλου ζάχαρη, σε αντίθεση με άλλα συσκευασμένα δημητριακά του εμπορίου. Συνόδευσε τα pancakes με γαλοπούλα και τυρί χαμηλό σε λιπαρά (αν τα θες αλμυρά) ή με λίγο μέλι και ένα φρούτο (αν τα θες γλυκά) και ένα ποτήρι γάλα χαμηλό σε λιπαρά.
2. ‘Πράσινη’ ομελέτα
Δώσε στην ομελέτα σου ένα διαφορετικό χρώμα και παράλληλα πολλά θρεπτικά συστατικά! Συνδύασε ένα ή δύο αυγά με πράσινα λαχανικά, όπως πιπεριά, σπανάκι ή μπρόκολο, ενώ μπορείς να προσθέσεις και αβοκάντο, που περιέχει πολλά καλά λιπαρά. Μπορεί να σου πάρει λίγο χρόνο παραπάνω για να ετοιμαστεί αυτό το πρωιν γεύμα, αλλά αξίζει τον κόπο εφόσον έχεις διαθέσιμο χρόνο το πρωί. Συνόδευσέ το με ένα ποτήρι φρεσκοστυμμένο χυμό πορτοκάλι.
3. Porridge (με γάλα, με γιαούρτι, με νερό)
Αν θες να ‘ξεφύγεις’ από τον βαρετό συνδυασμό δημητριακών με γάλα, σου προτείνουμε να δοκιμάσεις μία από τις προτιμήσεις των Βρετανών. Ένα ζεστό πιάτο με νιφάδες βρώμης βρασμένες σε γάλα ή νερό, με λίγο αλάτι και αποξηραμένα φρούτα. Αν θες το πρωινό σου να είναι κρύο, τότε ανάμειξε βρώμη και αποξηραμένα φρούτα με γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά, ώστε να δημιουργηθεί μία σφιχτή μάζα. Πρωινό γεύμα φτωχό σε ζάχαρη και λιπαρά, πλούσιο σε γεύση, φυτικές ίνες και βιταμίνες! Συνόδευσέ το με ένα ποτήρι φρεσκοστυμμένο χυμό πορτοκάλι.
4. Top up your sandwich!
Δώσε ένα διαφορετικό τόνο στο καθημερινό σου σάντουιτς. Αντί για το γνωστό συνδυασμό γαλοπούλα/ζαμπόν και τυρί χαμηλό σε λιπαρά, επίλεξε γέμιση με αυγό και σπανάκι, τόνο και ελιές, ντομάτα, φέτα και ρίγανη. Μιας και ένα γευστικό σάντουιτς ταιριάζει σε κάθε ώρα της ημέρας, μπορεί κάλλιστα να αποτελεί το πρωινό σου. Επίλεξε ψωμί ολικής άλεσης, το οποίο είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και βάλε τη φαντασία σου να δουλέψει για τη γέμιση!