ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

5 δίαιτες που δεν πρέπει να κάνεις (αν θες να χάσεις κιλά)


Μία από τις πρώτες ευχές που κάνουμε μετά την Πρωτοχρονιά είναι «να ξεκινήσω δίαιτα» και «να χάσω κιλά», για αυτό οι περισσότεροι καταλήγουμε να επιλέγουμε μια διαφορετική διατροφή για να χάσουμε γρήγορα βάρος. Ποιες δίαιτες, όμως, όχι μόνο δεν κάνουν καλό στην υγεία μας αλλά τελικά δεν μας επιτρέπουν να χάσουμε και τα περιττά κιλά;

  1. Η δίαιτα που υπόσχεται μεγάλη απώλεια κιλών και γρήγορα: Κανείς δεν μπορεί να χάσει 10 κιλά σε μία εβδομάδα κι ούτε θα έπρεπε να το προσπαθεί. Γιατί ακόμα κι αν έχεις πολλά περιττά κιλά και τελικά καταφέρεις να τα χάσεις γρήγορα, το πιο πιθανό είναι σύντομα να τα ξαναπάρεις. Σύμφωνα με τους διαιτολόγους καλό είναι να βάζεις πιο εύκολους στόχους, όπως για παράδειγμα να χάσεις σταδιακά τα κιλά που θέλεις. Μισό κιλό την εβδομάδα είναι ένας ιδανικός στόχος που μπορείς να πετύχεις πιο εύκολα από ότι φανταζόσουν, κάνοντας μισή ώρα γυμναστική καθημερινά ή επιλέγοντας light γαλακτοκομικά προϊόντα!
  2. Η διάσημη δίαιτα: Η δίαιτα που είναι στη μόδα και όλοι ακολουθούν. Συνήθως αυτές οι δίαιτες είναι γρήγορες και ανθυγιεινές αφού αποκλείουν από το διαιτολόγιό σου ολόκληρες κατηγορίες τροφίμων. Έτσι όχι μόνο ταλαιπωρείσαι, επιβραδύνεις τον μεταβολισμό σου αλλά καταλήγεις και να μην χάνεις τα κιλά που θέλεις για πάντα. Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να καταναλώνεις σε κάθε γεύμα πρωτεΐνη αλλά και λαχανικά.
  3. Η δίαιτα που σε καταπιέζει: Αν πρέπει να αλλάξεις όλες τις συνήθειές σου για να χάσεις κιλά, τότε μάλλον δεν έχεις βρει την κατάλληλη δίαιτα για σένα. Για παράδειγμα, αν δεν επιτρέπεται να φας καμία μέρα εκτός σπιτιού, τότε όχι μόνο δεν θα μπορέσεις να παραμείνεις πιστή στη δίαιτά σου αλλά και θα στεναχωρηθείς με το αποτέλεσμα. Διάλεξε μια δίαιτα που σου επιτρέπει να τρως σε εστιατόρια έστω και μικρότερες ποσότητες.
  4. Οι χαμηλοθερμιδικές δίαιτες: Για να χάσεις κιλά πρέπει να μειώσεις τις θερμίδες που καταναλώνεις ή να καις περισσότερες από όσες λαμβάνεις κάνοντας γυμναστική. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι πρέπει να καταναλώνεις καθημερινά μόλις 900 θερμίδες. Καλό είναι να βρεις μια ισορροπημένη διατροφή που δεν σε παχαίνει ανεξαρτήτως θερμίδων.
  5. Η δίαιτα που αποκλείει το κρέας: Πολλές φορές πιστεύουμε ότι αν αποκλείσουμε εντελώς το κρέας από την διατροφή μας και τρώμε μόνο λαχανικά θα καταφέρουμε να χάσουμε κιλά. Δεν είναι όμως το κρέας που προσθέτει θερμίδες στα γεύματά μας. Μπορείς να μειώσεις την ποσότητα του κρέατος σε κάθε γεύμα αλλά και να προσέχεις τα λίπη,τα παχυντικά συνοδευτικά και τις σάλτσες!

Source :

joy