Απαλή και λαμπερή επιδερμίδα με τις σωστές τροφές; Κι όμως γίνεται


Τι πρέπει να περιέχει το ψυγείοή η ντουλάπα της κουζίνας για να το πετύχουμε;

τί να στηριζόμαστε μόνο στις κρέμες και στα προϊόντα ομορφιάς που κυκλοφορούν, ενώ μπορούμε να στηριχτούμε απλά και μόνο στην διατροφή μας; Κάθε γυναίκα θέλει την επιδερμίδα της να λάμπει. Η σωστή διατροφή αποτελεί έναν από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για ένα όμορφο δέρμα.

Τι πρέπει να περιέχει δηλαδή το ψυγείο μας ή η ντουλάπα της κουζίνας για να το πετύχουμε;

Από τη διαιτολόγο μας, Βάσω Βαγιώτα 

Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C : Η βιταμίνη C  βοηθά στην παραγωγή του κολλαγόνου, μιας πρωτεΐνης που δημιουργεί τη βασική δομή του δέρματος. Η βιταμίνη C βρίσκεται στην φράουλα, στο ακτινίδιο, στο πορτοκάλι, στην ντομάτα και στις πιπεριές.

Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Ε : Η βιταμίνη Ε βοηθά το δέρμα μας να μένει ενυδατωμένο, να αποβάλλει την ξηρότητα και να φαίνεται πιο νεανικό. Καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες και προστατεύει από την υπεριώδη ακτινοβολία. Η βιταμίνη Ε βρίσκεται στα αμύγδαλα, τους ηλιόσπορους, σπανάκι, ελιές, ακτινίδιο, σπαράγγια, πράσινα φυλλώδη λαχανικά.

Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Α, βήτα- καροτίνη : Η βιταμίνη Α προσφέρει λαμπερό και απαλό δέρμα. Χρησιμοποιείται σε φαρμακευτικές αγωγές κατά της ακμής. Θα την βρείτε κυρίως σε πορτοκαλοκόκκινα λαχανικά, αλλά και στα πράσινα λαχανικά όπως το σπανάκι.

Τροφές πλούσιες σε ω3 : Αποτελούν σημαντικό συστατικό για την ενυδάτωση και την ελαστικότητα του δέρματος. Θα τα βρείτε στα καρύδια, στον σολομό, στον τόνο, στο σπανάκι, στο φιστίκια.

Τρόφιμα ολικής άλεσης : Προσφέρει καθαρή και ενυδατωμένη επιδερμίδα Περιέχουν ρητίνη και βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Λόγω των αντιοξειδωτικών τους, ενισχύεται το δέρμα και δείχνει πιο νεανικό. Αυτά είναι ψωμί ολικής, δημητριακά ολικής, ζυμαρικά ολικής.