ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η τοπ άσκηση για σφιχτούς γλουτούς: Kάν’την τώρα!


Δεν θέλει κόπο- θέλει τρόπο! Η απόλυτη άσκηση για σφιχτούς γλουτούς είναι αυτή: πάρε τα λάστιχα, τοποθέτησέ τα στα πόδια και ξεκινάμε.
Η απόλυτη άσκηση για σφιχτούς γλουτούς:

Πριν την άσκηση με λάστιχο, κάνε το πρόγραμμα αεροβικής σε stepper:

Συνήθως ο διάδρομος παίρνει τα εύσημα όσον αφορά τη σύσφιγξη και σμίλευση των ποδιών, όμως αυτή η προπόνηση θα σε κάνει να το ξανασκεφτείς. Όπως το jogging, το ανέβασμα σκάλας καίει πολλές θερμίδες (περίπου 10 το λεπτό, ανάλογα με την ταχύτητά σου) και δυναμώνει τους μηρούς, τους γλουτούς και τις γάμπες. Επιπλέον, αυξάνει το εύρος της κίνησης των ποδιών και των γλουτών, που είναι απαραίτητο για την επιθυμητή σμίλευση. Το μυστικό είναι να επιλέξεις το StepMill –το μηχάνημα με τη μεγάλη κυλιόμενη σκάλα– αντί για το απλό steper, με το οποίο τα πόδια κάνουν μόνο μικρές κινήσεις.

Η προπόνηση αυτή δεν είναι εύκολη (υπάρχει λόγος που το StepMill είναι συνήθως άδειο, όταν οι διάδρομοι είναι όλοι γεμάτοι!) αλλά αξίζει τον κόπο. Δοκίμασέ το μια φορά και θα ανακαλύψεις γιατί, αν θέλεις να διώξεις τη χαλάρωση, πρέπει να πας από τις σκάλες.