ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

10 κακές συνήθειες που σε κάνουν να δείχνεις μεγαλύτερη απο την ηλικία σου


Μήπως ο καθρέφτης σου προσθέτει χρόνια; Μάθε που μπορεί να οφείλεται και πώς να το αντιμετωπίσεις, ώστε να αντιστρέψεις τη διαδικασία και να φαίνεσαι (αλλά και να νιώθεις) νεώτερη.

1. Multitasking και αγχώδης ζωή: Αν η λίστα με τις καθημερινές σου δραστηριότητες και υποχρεώσεις μοιάζει ατελείωτη, τότε είναι πολύ πιθανό, αυτή η συνεχώς αγχώδης και χωρίς διαλλείματα για ανάπαυση ζωή , να αρχίζει να εκδηλώνεται στο πρόσωπο και το σώμα σου. Το χρόνιο στρες ενεργοποιεί την απελευθέρωση ελευθέρων ριζών και ασταθών μορίων, τα οποία βλάπτουν τα κύτταρα και είναι υπεύθυνα για τη γήρανση. Γι΄αυτό το λόγο, προσπάθησε να είσαι καλά οργανωμένη και να επικεντρώνεσαι σε μια μονάχα δραστηριότητα τη φορά.

2. Δε λες σχεδόν ποτέ όχι στο επιδόρπιο. Εκτός του ότι προσθέτεις περιττά κιλά στο σώμα σου, αυτές οι γλυκές λιχουδιές μπορεί να προσθέτουν χρόνια στο πρόσωπό σου, καθώς η γλυκοζυλίωση που παράγεται στον οργανισμό, μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια της λάμψης του δέρματος, μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια, πρήξιμο, αύξηση των λεπτών γραμμών και των ρυτίδων και αύξηση του μεγέθους των πόρων. Αν θες λοιπόν να διατηρήσεις τη νεανική σου λάμψη, πες «όχι, ευχαριστώ» την επόμενη φορά στα γλυκά.

3. Δεν κοιμάσαι αρκετά: Αν κοιμάσαι λιγότερες από 5 ώρες την ημέρα, αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα το δέρμα σου να φαίνεται πιο θαμπό και χλωμό και θα δημιουργήσει σταδιακά μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια.

4. Πολύ τηλεόραση: Σε έρευνα που δημοσιεύτηκε στο βρετανικό Journal of Sports Medicine, διαπιστώθηκε πως το προσδόκιμο ζωής ενός ενήλικα 25 ετών μειωνόταν κατά 22 λεπτά για κάθε ώρα που έβλεπε τηλεόραση κι αυτό γιατί η ακινησία που προκαλούμε στο σώμα μας όταν βλέπουμε τηλεόραση, ενεργοποιεί την αποθήκευση ζαχάρων στα κύτταρά, κάτι που αυξάνει τον κίνδυνο παχυσαρκίας.

5. Καθιστική ζωή: Μια καθιστική ζωή αυξάνει τους κινδύνους καρδιακών παθήσεων, νεφρικής ανεπάρκειας, καρκίνου και φυσικά παχυσαρκίας. Αντίθετα, έστω και μισή ώρα άσκησης καθημερινά αυξάνει το προσδόκιμο ζωής, αναζωογονεί τον οργανισμό και μας κρατά μακριά από αρρώστιες και παθήσεις.

7. Δεν χρησιμοποιείς ενυδατική κρεμά και δεν καθαρίζεις σωστά το πρόσωπό σου: Το δέρμα γύρω από τα μάτια είναι ιδιαίτερα λεπτό και ευαίσθητο. Κρέμες που περιέχουν ρετινόλη Α, βιταμίνη C και Α, αντιοξειδωτικά και υαλουρονικό οξύ θα αυξήσουν την παραγωγή κολλαγόνου, συσφίγγοντας το δέρμα και κάνοντας το πιο ελαστικό. Επίσης, σε περίπτωση που δεν καθαρίζεις καλά το πρόσωπό σου το βράδυ, μπλοκάρεις τους πόρους του δέρματός σου, μη επιτρέποντάς του να αναπνεύσει κατά τη διάρκεια της νύχτας. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε θαμπό και μη ελαστικό δέρμα, κάνοντας την εμφάνιση πρόωρων ρυτίδων ακόμη πιο πιθανή.

8. Χρησιμοποιείς αντηλιακό (αλλά μόνο το καλοκαίρι): Η υπεριώδης ακτινοβολία είναι παρούσα είτε έχει λιακάδα, είτε συννεφιά, είτε βρέχει, όλους μήνες του χρόνου. Να θυμάσαι να βάζεις καθημερινά αντηλιακό, ακόμη κι αν πρόκειται να βγεις έξω για λίγο.

9. Βαρύ make-up: Πολλά από τα χημικά που περιέχονται στα καλλυντικά δεν αφήνουν τους πόρους μας να ανασάνουν ή ξηραίνουν το δέρμα μας, με αποτέλεσμα να δημιουργούν ρυτίδες και γραμμές. Να θυμάσαι πάντα να καθαρίζεις το πρόσωπό σου και να το ενυδατώνεις.

10. Κοιμάσαι μπρούμυτα: Αυτή η στάση του ύπνου μπορεί να επιβαρύνει τους ιστούς και το δέρμα του προσώπου σου δημιουργώντας πρόωρες ρυτίδες. Ταυτόχρονα το μαξιλάρι δεν αφήνει το πρόσωπό σου να ανασάνει, καθυστερώντας έτσι την δημιουργία κολλαγόνου. Αν θέλεις να είσαι σίγουρη πως κάτι τέτοιο δεν θα συμβεί, κοιμήσου ανάσκελα και αντικατέστησε τις βαμβακερές μαξιλαροθήκες με αντίστοιχες σατέν.