Το μυστήριο λύθηκε: Να τι πρέπει να τρως πριν τη γυμναστική


Ένα μεγάλο μυστήριο και –ίσως- πρόβλημα που μας βασανίζει καιρό τώρα μόλις βρήκε τη λύση του. Καλό το bikini body, αλλά η απορία του τι πρέπει να τρως και αν πρέπει να τρως πριν τη γυμναστική ήταν ένα θέμα που μας βασάνιζε ομολογουμένως. Δεν ξέραμε με σιγουριά αν πρέπει να τρώμε πριν ή μετά τη γυμναστική μας και αν ναι πόση ώρα πριν.

Το μυστήριο όμως λύθηκε και η απάντηση είναι θετική. Πρέπει να τρως μετά τη γυμναστική και μάλιστα είναι και αρκετά σημαντικό, αφού αυτό που τρως λειτουργεί κάπως σαν «καύσιμο» για τον οργανισμό. Αυτό που έχεις φάει πιο πριν χρησιμοποιείται για την παραγωγή ενέργειας και εξασφαλίζει ότι είσαι σε θέση να ετοιμάσεις τον εαυτό σου για προπόνηση.

Για το τι πρέπει να φας, έχεις δύο επιλογές, ανάλογα με τις προτιμήσεις σου και με την ώρα της προπόνησης σας. Αυτό μπορεί να είναι είτε ένα πλήρες γεύμα ή ένα μικρότερο σνακ. Όσον αφορά τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεσαι, αυτό είναι μόνο ένα: υδατάνθρακες.

«Οι υδατάνθρακες είναι ό,τι πιο σημαντικό πριν από την άσκηση, μαζί με την ενυδάτωση», αναφέρει ο Lindsay Langford, αθλητικός διαιτολόγος, ο οποίος συνεργάζεται με Ολυμπιονίκες αθλητές. «Αυτές οι θρεπτικές ουσίες είναι ζωτικής σημασίας για την επαρκή ενεργειακή πρόληψη και την πρόληψη τραυματισμών».

Ο Langford αναφέρει επίσης ότι τα ιδανικά σνακ πριν από την προπόνηση περιλαμβάνουν συνδυασμούς που είναι κυρίως υδατάνθρακες με λίγη πρωτεΐνη, όπως φρέσκα φρούτα με καρύδια, μπανάνα με φυστικοβούτυρο ή ένα κομμάτι τυριού με μια χούφτα κουλουράκια. Όσον αφορά στην ώρα που πρέπει να το φας πρέπει να κάνεις τα ακόλουθα.

Εάν πρόκειται να φας ένα πλήρες γεύμα πριν από την προπόνηση σου, θα πρέπει να είναι δύο έως τρεις ώρες πριν για να αποφευχθεί οποιαδήποτε δυσφορία στο στομάχι. Εάν προτιμήσεις ένα πρόχειρο φαγητό, κάνε το από μία ώρα έως 30 λεπτά πριν. Αυτά είναι τα χρονικά πλαίσια στα οποία μπορεί να γίνει η πέψη.


Source :

queen.gr