Θες να χάσεις 2-3 κιλά; Δες τι μπορείς να τρως για πρωινό και να αισθάνεσαι χορτάτη


Έχεις  ακούσει για την σημασία του πρωινού, ότι δηλαδή είναι το σπουδαιότερο γεύμα της ημέρας. Κατάφερες με κόπο να εντάξεις μαζί με τον καφέ σου 2 μπισκοτάκια ή κανένα κουλούρι Θεσσαλονίκης και αντί να δεις το βάρος σου να μειώνεται, στην καλύτερη έχει μείνει σταθερό. Τι γίνεται λοιπόν;

Σε πρόσφατη δημοσίευση στην  Mail Online,  διατροφολόγοι έφτιαξαν λίστες με τα πιο  «ευεργετικά» πρωινά για όσους θέλουν και να χάσουν βάρος αλλά και να νιώθουν και υγιείς.

Ας αρχίσουμε, λοιπόν, με τα πρωινά εκείνα που θα σου  δώσουν ενέργεια και θα σε κρατήσουν περισσότερη ώρα χορτάτη, μακριά από πειρασμούς και τσιμπολογήματα. Στην πρώτη θέση βρίσκουμε το αβγό. Παρά το μέγεθός του συγκεντρώνει πληθώρα θρεπτικών συστατικών και  αποτελεί εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών. Μάλλον ήρθε ή ώρα να το  αγαπήσεις. Βραστό, ποσέ ή ομελέτα με 1 φέτα ψωμί 30γρ ολικής άλεσης ή με δίκοκο σιτάρι  και ψητά λαχανικά αποτελεί ένα πλήρες γεύμα. Κάτι ήξεραν οι γιαγιάδες μας που επέμεναν να φάμε το αβγό μας.

Τι άποψη έχεις για την βρώμη; 3-4 κουταλιές της σούπας  με γάλα ( φυτικό ή ζωικό) αποτελεί άλλη μία «healthy» επιλογή. Για περισσότερη γεύση μπορείς να προσθέσεις ξηρούς καρπούς, φρούτα ψιλοκομμένα, σταφίδα, cranberries,  λιναρόσπορο και κανέλα. Φυσικά όχι όλα αυτά μαζί! Ένα super  δυναμωτικό πρωινό που παρέχει στον οργανισμό πολύτιμα αμινοξέα, βοηθά στον έλεγχο των επιπέδων σακχάρου στο αίμα, ώστε να μην σε πιάνουν αυτές οι μικρές «υπογλυκαιμίες» και είναι πλούσια σε υδατάνθρακες βραδείας απορρόφησης, με αποτέλεσμα η αίσθηση της ικανοποίησης να παραμένει για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Εκτός από τα παραπάνω, το αβοκάντο σε συνδυασμό με  1 φ ψωμί ολικής άλεσης και τσίλι αποτελεί άλλη μία ενδιαφέρουσα πρόταση για το πρωινό σου. Το αβοκάντο είναι αρκετά εύγεστο και πλούσιο σε αντιοξειδωτικά και φυτικά έλαια που  προσδίδουν πολλά οφέλη στην υγεία του σώματος. Το τσίλι από την άλλη περιέχει καψαϊκίνη που επιταχύνει τον μεταβολισμό σου.

Αξίζει να αναφερθεί πως στην λίστα με τα πιο υγιεινά πρωινά ήταν ακόμα ο καπνιστός σολομός με σπανάκι καθώς και το ανατολίτικο πρωινό σακσουσα ( αβγά ποσέ με πικάντικη πιπεριά και σπανάκι ) και ψωμί ολικής άλεσης. Αν όλα τα παραπάνω σου φαίνονται υπερβολικά ή έξω από την δική σου καθημερινότητα, μπορείς να  προτιμήσεις το πρωί να φας μία φέτα μαύρο ψωμί με μέλι ή σπιτική  μαρμελάδα και  1 ποτήρι κατσικίσιο γάλα ή 1 γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά με 2 κουταλιές της σούπας κουάκερ/ βρόμη και 2 κ σ ανάλατους ξηρούς καρπούς.  Καθώς και κάποια εκδοχή pancake : με 1 κρόκο και 2-3 ασπράδια,1 κ γλ μέλι, λίγη βρώμη, κανέλα + cranberries . Βέβαια από το να φεύγεις με αδειανό στομάχι – έστω και το απλό τοστ με τυρί χαμηλό σε λιπαρά, ντομάτα  και ψωμί ολικής άλεσης είναι μία λύση. Να θυμάσαι όμως πως όλα θέλουν τον τρόπο, το χρόνο και τον σωστό συνδυασμό.

Η επιλογή είναι δική σου , αν θες λοιπόν  να δεις το σώμα σου να αλλάζει μάλλον ήρθε η ώρα να επανεξετάσεις  με τι ξεκινάς την ημέρα σου.


Source :

queen.gr