ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πώς θα χάσεις τα κιλά των Χριστουγέννων μέσα σε 1 εβδομάδα!

Οι περισσότεροι άνθρωποι παίρνουν 2-3 κιλά (ή και παραπάνω!) κατά τη διάρκεια των Χριστουγεννιάτικων διακοπών. Μπορεί να μην είναι πολλά αλλά αν έχεις ήδη παραπανίσια κιλά ή θέλεις να διατηρήσεις τη σιλουέτα σου, καλό είναι να τα χάσεις γρήγορα αφού αργότερα θα είναι πιο δύσκολο.

Το μυστικό για να χάσεις τα περιττά κιλά μέσα σε μία μόλις εβδομάδα είναι να κόψεις 500 θερμίδες από το καθημερινό σου διαιτολόγιο για τις επόμενες 7 μέρες ή να καις καθημερινά 500 επιπλέον θερμίδες κάνοντας γυμναστική. Ανακάλυψε 10 tips που θα σε βοηθήσουν να χάσεις τα κιλά των εορτών χωρίς να κάνεις δίαιτα:

1.Κόψε θερμίδες από… τον πρωινό καφέ σου: Βάλε τον καφέ σου σε μικρότερο ποτήρι και προσπάθησε να μειώσεις την ζάχαρη (ή την κρέμα αν παραγγέλνεις τον καφέ σου απ’ έξω). Μπορείς αντί για γάλα να βάλεις γάλα καρύδας για να μειώσεις ακόμα περισσότερο τις θερμίδες.

2. Επίλεξε ένα πιο διαιτητικό… γλυκό: Μπορεί να μην έχεις ανακαλύψει ακόμα την μαύρη σοκολάτα, όμως αν θέλεις να χάσεις κιλά ενώ δεν μπορείς να αντισταθείς στην σοκολάτα, τότε καλό είναι να τρως μόνο δύο κομμάτια σοκολάτα υγείας. Έτσι θα καταφέρεις να κόψεις μέχρι και 600 θερμίδες!

3. Προσοχή στο πρωινό γεύμα: Οι διατροφολόγοι υποστηρίζουν ότι το πρώτο γεύμα της ημέρας πρέπει να είναι πλούσιο, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να περιέχει και πολλές θερμίδες. Επίλεξε ένα γεύμα που να μην περιέχει υδατάνθρακες ή παχυντικές τροφές για να κόψεις μέχρι και 250 θερμίδες από το πρωινό σου.

4. Σαλάτα: Προτίμησε να καταναλώνεις σαλάτες που έχεις φτιάξει μόνη σου αφού πολλές ‘έτοιμες’ σαλάτες περιέχουν πολλές κρυμμένες θερμίδες που προέρχονται από τη σάλτσα, τα κρουτόν, τα αλλαντικά ή τα τηγανητά που περιέχουν.

5. Διάλεξε το σωστό πιάτο: Σύμφωνα με έρευνες, αν τρως το γεύμα σου σε μικρότερο πιάτο (που χωράει μικρότερη ποσότητα φαγητού) τότε καταναλώνεις και μικρότερη ποσότητα και 22% λιγότερες θερμίδες.

6. Στη δουλειά: Αν δεν θέλεις να πάρεις μαζί σου ταπεράκι με φαγητό μην παραγγείλεις σάντουιτς απ’ έξω. Ένα σάντουιτς μπορεί να περιέχει πολλές θερμίδες για αυτό προτίμησε να φτιάξεις ένα από το σπίτι που να περιέχει μία φέτα ψωμί, κοτόπουλο και λίγη μουστάρδα ‘κόβοντας’ έτσι μέχρι και 500 θερμίδες.

7. Τι θα πιεις: Μετά τις γιορτές καλό είναι αν αποφύγεις για λίγο τα παχυντικά κοκτέιλ, αν εντούτοις βγεις έξω και θέλεις να πιεις προτίμησε ένα ποτήρι κρασί ή χυμό. Έτσι μπορείς να γλιτώσεις τουλάχιστον 800 θερμίδες!

8.Μαγείρεψε: Έχεις επιστρέψει στο γραφείο, αυτό δεν σημαίνει όμως ότι πρέπει να πέσεις με τα μούτρα στα σνακ και στις παραγγελίες. Φτιάξε από το προηγούμενο βράδυ το μεσημεριανό σου ώστε να μπορείς να ελέγξεις και τις θερμίδες που θα καταναλώσεις.

9. Προσοχή στα μακαρόνια: Οι περισσότεροι άνθρωποι τρώμε μέχρι και 480% περισσότερα μακαρόνια από όσο πρέπει, δεδομένου ότι μια μερίδα ισούται με μία κούπα! Προσπάθησε κάθε φορά που ετοιμάζεις μακαρόνια να μην ξεπερνάς τις δύο κούπες για να μειώσεις μέχρι και 600 θερμίδες.

10. Κάνε 10 λεπτά γυμναστική παραπάνω: Περπάτησε 10 λεπτά παραπάνω, ανέβα στο διάδρομο γυμναστικής ή κάνε ποδήλατο. Ακόμα και 10 λεπτά μπορούν να σε βοηθήσουν να κάψεις 100 επιπλέον θερμίδες καθημερινά.