Η “τεμπέλικη” άσκηση που βάζει φωτιά στους μηρούς σου


Εάν ο στόχος σας είναι να αποκτήσετε γυμνασμένους, αδύνατους μηρούς που θα αναδείξουν το κολλητό σας jean και θα σας κάνουν να αισθανθείτε γεμάτη αυτοπεποίθηση, τότε η lazy workout είναι ειδικά για εσάς. Μην ξεγελιέστε όμως από το όνομα, αφού θα βάλει αμέσως φωτιά στο εσωτερικό των μηρών. Πάρτε ένα στρώμα γυμναστικής, ξαπλώστε στο πάτωμα και ετοιμαστείτε να ιδρώσετε. Ξαπλώστε στη μία πλευρά του σώματος σας, τεντώστε το πόδι που βρίσκεται από κάτω και σταυρώστε το πάνω πόδι.

Σηκώματα. Καθώς αναπνέετε, σηκώστε ψηλά το πόδι που βρίσκεται στο πάτωμα και κατεβάστε το χωρίς να ακουμπήσει κάτω. Διατηρήστε τον κορμό σας σταθερό και σε ευθεία γραμμή. Κάντε 15 επαναλήψεις.
Μικρά τεντώματα. Σηκώστε το κάτω πόδι, κρατήστε το στον αέρα και κάντε 10 μικρά τεντώματα, σφίγγοντας το παράλληλα. Στη συνέχεια κατεβάστε το στο πάτωμα.
Μικροί κύκλοι. Σηκώστε το κάτω πόδι, κρατείστε το στον αέρα και κάντε 10 μικρούς κύκλους από τη μία πλευρά και 10 από την άλλη. Να προσέχετε να μην αλλάζετε θέση στον κορμό. Επιστρέψτε στην αρχική σας θέση.