Για πάντα νέα: 3 ασκήσεις για να αποφύγεις τις ρυτίδες στα μάτια!

Ποιος είπε πως δεν μπορείς να «γυμνάσεις» και το πρόσωπό σου για να αποφύγεις τη χαλάρωση και να το διατηρήσεις νεανικό και σφριγηλό για περισσότερο; Μπορεί να μην το ήξερες (ούτε κι εμείς!) όμως υπάρχουν ασκήσεις για να γυμνάσεις τους μυς του προσώπου σου, και ιδιαίτερα εκείνους γύρω από τα μάτια ώστε να αποφύγεις τη χαλάρωση των βλεφάρων αλλά και την εμφάνιση ρυτίδων.

Και ναι, μπορεί τώρα, ειδικά αν είσαι στα 20s σου, να μοιάζει κάτι μακρινό, όμως να θυμάσαι πως τα μάτια είναι από τα πρώτα που συνήθως «προδίδουν» την ηλικία μας.

1 Ακούμπησε τους δείκτες των χεριών σου ανάμεσα στα φρύδια και τους αντίχειρες στις γωνίες των ματιών. Κλείσε σφιχτά τα βλέφαρα, ενώ ταυτόχρονα σπρώχνεις το δέρμα με τους δείκτες προς τα πάνω και με τους αντίχειρες προς τα έξω. Μείνε εκεί για 40 δευτερόλεπτα.

2. Ακούμπησε τα δάχτυλα και των δύο χεριών οριζόντια στο μέσο του μετώπου. Ανασήκωσε τα φρύδια όσο μπορείς, ενώ με τα δάχτυλα σπρώχνεις το δέρμα προς τα κάτω. Κράτα την πίεση για 30 δευτερόλεπτα.

3. Ακούμπησε τις άκρες από τους δείκτες σου στις εξωτερικές γωνίες των ματιών, έτσι που να αγγίζεις τις κάτω βλεφαρίδες. Κοίτα έντονα προς τα πάνω, με τρόπο ώστε να νιώθεις το μυ στο κάτω βλέφαρο να σφίγγεται. Μείνε σε αυτήν τη θέση για 40 δευτερόλεπτα.

Συνδύασε αυτές τις καθημερινές ασκήσεις με σωστή διατροφή, μια καλή ενυδατική κρέμα (ιδανικά με αντηλιακή προστασία) και αρκετά ποτήρια νερό καθημερινά και πες αντίο στις ρυτίδες, τους μαύρους κύκλους και το κουρασμένο βλέμμα μια και καλή!

Source :

followme